Kategorije
  • Uvod u digitalni marketing,Cecilia Figueroa

    Kataloški broj proizvoda: 563186

    Cena: 2,280din.

    Prikazana cena je sa uračunatim PDV-om.

    Ponuda važi dok traju zalihe

    Naručite telefonom

    011/7450-380

    radnim danima od 8-17 subotom od 10-16

    • Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu. Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pro
    • Čitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga! Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća? Koji su preduslovi za uspešno poslovanje? Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju? Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?
    • Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom). Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča. Ključne funkcije Oglašavanje na internetu Marketinške kampanje na internetu Marketing putem e-pošte Marketing na internetu Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja Mobilni marketing Marketinški podaci Digitalna strategija Potrošački marketing Šta ćete naučiti Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije. Optimizujte SEO veb sajta. Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja. Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte. Koristite Google analitiku. Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj. Budite primećeni na LinkedInu. Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing. Kome je namenjena ova knjiga Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.
    • Izdavač: Kompjuter biblioteka
    • Godina izdanja: 2020
    • Br. str.: 464
    • Povez: broš
    • Format: 24 cm
    • Pismo: latinica

     

    Karakteristike

    Težina 0.7 kg

    Komentari i ocene

    Još uvek nema komentara i ocena.

    Napišite prvi komentar i ocenu za “Uvod u digitalni marketing,Cecilia Figueroa”

    Vaša adresa emaila neće biti objavljena. Неопходна поља су означена *

    Naručivanje telefonom

    Za naručivanje telefonom neophodno je da imate email adresu i da proizvod nije rasprodat:

    • Pozovete broj 011/7450-380 (radnim danima od 08-17h)
    • Navedete operateru kataloške brojeve proizvoda koje naručujete kao i količinu svakog od njih
    • Navedete operateru lične podatke i adresu isporuke
    • Ukoliko kupujete kao pravno lice pripremite podatke firme:naziv, adresu i PIB broj

    Vreme isporuke proizvoda i troškovi dostave

    Dostava se obavlja kurirskom službom i dodatno se naplaćuje.
    Cenovnik troškova dostave možete videti ovde .
    Isporuka se vrši na teritoriji Srbije bez Kosova.
    Okvirno vreme uručenja proizvoda = Vreme pripreme pošiljke: 3 - 5 dana radnih + Vreme dostave: 1 radni dan.

    Ovaj proizvod se može platiti na jedan od sledećih načina:

    • Platnim karticama: Visa, Master i Maestro
    • Uplatnicom na šalteru (virmanom)
    • E-Banking
    Detaljnije o načinima plaćanja