Knjiga koja je pred vama predstavlja plod višegodišnjeg proučavanja i praktičnog proveravanja efektivnosti rešenja menadžmenta kategorije proizvoda u kanalima marketinga.
Na početku rada definišu se osnovni pojmovi i koreni strategije menadžmenta kategorije proizvoda. Nakon toga sledi glavni deo knjige kome je posvećeno najviše prostora, odnosno dolazi se do osnovnog modela menadžmenta kategorije, uključujući razjašnjenje strategije i modelovanje faza i procedura poslovnog procesa.
Konačno, validnost nalaza se verifikuje kako u toku izlaganja, tako i na kraju rada, iznošenjem nalaza komparativne analize primera i rezultata prakse.
U ovom delu su akcentovani troškovi i koristi od menadžmenta kategorije.
Knjiga je osim naučnicima i istraživačima, namenjena i studentskoj populaciji, prvenstveno master i doktorskih studija marketinške poslovne orijentacije; a čitalačku publiku svakako čine i privrednici, praktičari domaće ekonomske realnosti, koje možda i najviše intrigira efektivnost novih poslovnih koncepcija.Naziv knjige : Menadžment kategorije proizvoda
Autor : Doc. dr Zoran Bogetić
Broj strana : 358.
Povez : tvrd, kolor, latinica
Izdavač : Data Status
 
Komentari i ocene
Još uvek nema komentara i ocena.